ولئی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

اختصاص کمک هزینه 90 میلیاردی برای تهیه مسکن مددجویان کمیته امداد

مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: اعتبار خدمات ارائه شده به خانواده هاي تحت پوشش کمیته امداد برای كمك به خريد، بهسازي، بازسازي و تعمير مسكن مددجويي 93 ميليارد و 422 ميليون ريال است.

اختصاص کمک هزینه 90 میلیاردی برای تهیه مسکن مددجویان کمیته امدادمحسن ولئی مديركل كميته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه ارائه خدمات مسكن مددجويي، يكي از مهمترين اهداف اين نهاد در راستاي توانمندسازي خانواده هاي مورد حمايت است، اظهار داشت: كمك برای خريد 383 مسكن شهري، تعمير 2 هزار و 280 واحد مسكوني، احداث 5 واحد مسكن شهري و پنج واحد مسكن روستايي از جمله خدمات ارائه شده به مددجويان مورد حمايت اين نهاد در سال 94 بوده است.

وي افزود: اعتبار خدمات ارائه شده به خانواده هاي تحت پوشش کمیته امداد برای كمك به خريد، بهسازي، بازسازي و تعمير مسكن مددجويي  93 ميليارد و 422 ميليون ريال است، كمك برای خريد مسكن مددجويان در قالب پرداخت وام بلاعوض، كمك هاي خيرين و آورده مددجو انجام مي شود كه از مجموع اعتبار هزينه شده در سال 94 مبلغ 54 ميليارد و 859 ميليون ريال براي احداث و كمك به خريد مسكن شهري و روستايي به مددجويان فاقد مسكن مورد حمايت اين نهاد پرداخت شده است.

 مديركل كميته امداد استان تهران به خدمات ارائه شده در 3 ماه نخست امسال اشاره كرد و گفت:  همچنین براي تكميل 2 واحد مسكن برای مددجويان روستايي، ساخت و خريد 28 واحد مسكن مددجويان شهري و تعمير و مرمت 190 واحد مسكوني مددجويي، رقمي بالغ بر 3 ميليارد و 48 ميليون ريال هزينه شده است.

ولئی با اشاره به قيمت مسكن در شهر تهران نسبت به ساير شهرستان ها، تصریح كرد: اگر در ساير شهرستان ها بتوانيم با مبلغي كمتر، مشكل مسكن مددجويان را حل كنيم، در شهر تهران براي اين امر به مبلغي حدود 350 ميليون ريال نياز داريم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
پس کو؟
آخرین اخبار