غزالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بازیگری پذیرفتن نقش‌‌های سخت و چالش‌برانگیز است

نقش‌های سخت و چالش‌برانگیزی وجود دارد که بازیگر باید برای رسیدن به آن با فضا، جغرافیا و حتی گویش و لهجه دست و پنجه نرم کند.

عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به سخت‌بودن فضای کاری فیلم سینمایی «قیچی» گفت: بازیگری این نیست که کاراکتری را صرفاً با دیالوگ‌‌گفتن به نمایش بگذارید. نقش‌های سخت و چالش‌برانگیزی وجود دارد که بازیگر باید برای رسیدن به آن با فضا، جغرافیا و حتی گویش و لهجه آن دست و پنجه نرم کند.

وی ادامه داد: به نظرم تمام مشقت‌ها و اتفاقات دشواری که برای یک بازیگر در یک اثر می افتد، برای من در «قیچی» افتاد و از این جهت خوشحالم. اگر صد بار دیگر چنین پیشنهادی به من شود، با عشق می پذیرم. من به سایر همکارانم هم پیشنهاد می‌کنم، بازی در چنین پروژه‌های چالش‌برانگیزی را بپذیرند.

بازیگر سریال «رستگاران» اظهار داشت: فارغ از اینکه «قیچی» فیلم خوبی شده یا نه و چقدر می فروشد، آن را بسیار دوست دارم؛ چون چیزهای فراوانی را از آن یاد گرفتم. متاسفانه سینمای مرسوم ما کمتر چنین فیلم‌هایی را می‌سازد. ساخت این نمونه فیلم‌ها نیاز سینمای ماست. به نظرم «قیچی» فیلمی است که مردم پس از دیدن آن راضی از سالن خارج می‌شوند.

بازیگر «دلبری» در مورد نقشش در فیلم «قیچی» عنوان کرد: چالش اصلی من در «قیچی» بازی در نقش ضد قهرمان بود. ضد قهرمانی که در نهایت قهرمان قصه می‌شود؛ یعنی ما می فهمیم که چه کار ناگواری انجام داده و چرا حکم قصاص برای او صادر می‌شود اما قبل از هر چیز طبیعت او را قصاص می‌کند و ... .


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.