روابط افغانستان و کره جنوبی در عرصه‌های مختلف گسترش می‎یابد

ریاست اجرایی حکومت وحدت ملی اعلام کرده است که در آینده نزدیک روابط افغانستان و کره‎جنوبی در عرصه‌های مختلف گسترش می‎یابد.

روابط افغانستان و کره جنوبی در عرصه‌های مختلف گسترش می‎یابدبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، ریاست اجرایی حکومت وحدت ملی اعلام کرده است که در آینده نزدیک روابط افغانستان و کره جنوبی در عرصه‌های مختلف گسترش می یابد.
دفتر مطبوعاتی ریاست اجرایی با نشرخبرنامه ای گفته است که عبدالله عبدالله رییس اجرایی با  چین‌کی هون سفیر جمهوری کره جنوبی مقیم کابل در دفترکارش در قصر سپیدار دیدار نمود.
 
در این دیدار سفیر کره با حمایت از حکومت وحدت ملی در صحبت‌های خویش از پیش‌رفت‌های اخیر در افغانستان و کنفرانس موفقیت آمیز وارسا ابراز رضایت و خرسندی کرد.
سفیرکره در ادامه صحبت‌های خویش بیان داشت که کشورش از افغانستان و صلح و ثبات در این کشور حمایت می‌کند و به کمک‌های خویش برای افغانستان در عرصه‌های مختلف ادامه می‌دهد.
 
در همین حال عبدالله با ابرازخرسندی از حضور و کمک‌های کره برای افغانستان برگسترش و تحکیم این همکاری‌ها در عرصه‌های مختلف تاکید کرد و از تعهد سئول برای کشورش در کنفرانس وارسا قدردانی نمود.

رییس اجرایی افغانستان با تاکید براصل مبارزه با تروریسم و استقرار صلح و ثبات ، مخالفت کشورش را با آزمایش‌های اتمی و زورگویی در در روابط بین المللی ابراز داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار