آبادان؛

احیای زیرساخت شهرک صنعتی شماره یک آبادان

۴۰۰ میلیارد ریال برای احیای شهرک صنعتی شماره یک آبادان نیاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندار آبادان گفت: برای احیای زیرساختهای شهرک صنعتی شماره یک آبادان، اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال نیاز است.

عزیزالله شهبازی در نشست بررسی مشکلات شهرک صنعتی شماره یک آبادان با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذار به عنوان یک عامل موثر در بهبود، توسعه و گسترش تولیدات داخلی یکی از سیاستهای اصلی دولت به شمار می رود، افزود: در این نشست تلاشمان بر بررسی موانع فرا روی شهرکهای صنعتی و ارائه راهکارهای عملی برای رفع مشکلات در جهت افزایش تمایل سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری و کار در این شهرکها است.

وی با اشاره به فعالیت و حضور ۶ سرمایه گذار خارجی در آبادان گفت: ۱۱ سرمایه گذار نیز از سطح استان خوزستان برای انجام سرمایه گذاری در آبادان ابراز تمایل کردند که این موضوع نشان از وجود ظرفیت های مناسب برای سرمایه گذاری و کار در شهرستان آبادان دارد.

فرماندار آبادان همچنین از وجود سازمان منطقه ی آزاد اروند و پتانسیلها، ظرفیتها و مزیتهای آن به عنوان دیگر عوامل تمایل سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری نام برد و افزود: امید می رود تا با همراهی و مشارکت مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند بتوانیم در جهت احیای زیر ساختهای شهرک صنعتی آبادان گامهای موثری برداریم.

شهبازی گفت: براساس اظهارات مدیرعامل شهرکهای صنعتی خوزستان، ۴۰۰ میلیارد ریال برای احداث و احیای زیر ساختهای شهرک صنعتی شماره یک آبادان نیاز است.

وی از بهبود وضعیت آب، فاضلاب، برق، گاز و آسفالت به عنوان بخشی از نیازهای این شهرک نام برد و افزود: بهبود زیرساختها علاوه بر تاثیرگذاری در روند تولید محصولات با کیفیت تر و مناسب تر، انگیزه سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری و کار را بیشتر می کند.

فرماندار آبادان گفت: باید اعتبار مورد نیاز برای احیای شهرک صنعتی آبادان میان مدیریت شهرکهای صنعتی استان، اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان و سازمان منطقه آزاد تقسیم شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.