اصفهان؛

ارزش اطلاع‌رسانی خدمات از انجام خدمات کمتر نیست

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: اگر جایگاه و ارزش اطلاع‌رسانی خدمت، از خود خدمت بیشتر نباشد، کمتر نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،

رحمت‌الله اروجی در حاشیه بازدید از مجموعه رسانه‌ای شهرداری اصفهان افزود: تیمی متخصص، متعهد، دلسوز و با اشراف عملیاتی بالا در مجموعه روابط عمومی اصفهان دور یکدیگر جمع شده‌اند که حمایت‌های مدیریت کلان شهر اصفهان را به همراه دارند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکید فرمودند خدماتی که در نظام جمهوری اسلامی به مردم می‌شود در بسیاری از اوقات اطلاع‌رسانی خوبی صورت نمی‌گیرد اما امروز شاهدیم که فعالیت‌های مدیریت شهری اصفهان به خوبی به اطلاع عموم می‌رسد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: در گستره اطلاع‌رسانی خدمات شهرداری، این نهاد در بستر موضوع‌یابی نیز برنامه‌ریزی دارد به نحوی که با تشکیل گروه‌های فکری جدای از اطلاع‌رسانی خدمات، نسبت به موضوعات معرفتی شهروندان که سبب ارتقای فرهنگ شهرنشینی و همزیستی می‌شود نیز حساس است.

اروجی گفت: همایش جهانی پیرغلامان حسینی در شهرهایی مانند فارس، خوزستان، تهران و مشهد برگزار شده و انتظار می‌رود اصفهان نیز میزبان این برنامه باشد چرا که ظرفیت اصفهان در برگزاری چنین برنامه‌هایی بسیار مطلوب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: در مراسم اعتکاف نیز می‌توان همایش خادمان اعتکاف را به میزبانی شهرداری اصفهان برگزار کرد که به بالا رفتن معنویت در شهر کمک بسیار زیادی می‌کند.




انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.