قزوین؛

تاکید بر بهره مندی بانوان از ظرفیت های مناطق

مدیرکل امور بانوان و خانواده برضرورت بهره مندی بانوان از ظرفیت های مناطق به منظور اجرای اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛مریم بیدخام در دیدار با بانوان کارآفرین و توانمند طارم سفلی گفت : سیاست دفتر امور بانوان پیگیری مطالبات بانوان برای تحکیم بنیان خانواده ، کاهش آمار طلاق، حمایت از بانوان توانمند برای کارآفرینی و اشتغالزایی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است .

وی با تاکید بر اینکه مشکلات حوزه بانوان باید پس ازرصد و اولویت بندی برای رفع آنها برنامه ریزی شود ،افزود : باید بانوان، از فرصت‌های جامعه در بخش‌های مختلف سیاسی، علمی و فرهنگی به نحو احسن استفاده کنند.

بیدخام ضمن تاکید بر نقش کلیدی زنان در جامعه از بانوان حاضر در جلسه خواست که با توجه به سال اقتصاد مقاومتی ، از همه ظرفیت های موجود در منطقه ، برای ارتقاء توانمندی خود بهره ببرند و با مثبت اندیشی از حداقل امکانات استفاده بهینه داشته باشند.

در ادامه بیدخام به همراه بخشدار طارم سفلی و مشاور بانوان بخشداری از چند مرکز کارآفرینی بانوان از جمله کارگاه قالیبافی ، تولیدی پوشاک و بسته بندی زیتون بازدید کرد.

 وی در ادامه ضمن بازدید از کتابخانه روستای کلج، از کلاسهای تابستانی به منظور استفاده بهینه از اوقات فراغت کودکان روستای کلج دیدن کرد.

بخشدار طارم سفلی نیز در این دیدار،ضمن ارائه گزارشی درباره وضعیت زنان کارآفرین در منطقه موانع و مشکلات زنان در این منطقه را برشمرد .

وی  از مشاور استاندار در امور بانوان خواست که برای ارتقاء  توانمندیهای زنان در این منطقه تمهیدی بیندیشند.

در این دیدار، بانوان حاضر به بیان  مطالبات و کمبود ها ی منطقه خود در حوزه زنان و خانواده پرداختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.