گرگان؛

دستگیری کلاهبردار تلگرامی در گلستان

پسر جوانی که از زنان متاهل در تلگرام اخاذی می کرد دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛رییس پلیس فتا استان گفت:اوایل خرداد با مراجعه خانمی به پلیس فتا راز اخاذی های پسر تلگرامی فاش شد.

سرهنگ حبیب الله رجبلی افزود:این فرد بعد از دوستی با خانم ها ی متاهل در فضای مجازی و جلب اعتماد آنان عکس های خصوصی آنها را برای طعمه درخواست می کرد.

وی گفت:این متهم با تهدید این خانم ها از آنها  پول اخاذی می کرد.

به گفته ی یکی از شاکیان در این رابطه این فرد با تهدید به پخش کردن اسرار زندگی و عکس های خصوصی آن در فضای مجازی دو فقره چک 50 و 60میلیونی و همچنین 30 میلیون پول نقد از آن اخاذی کرده است.

رییس پلیس فتا اضافه کرد:با تحقیقات کارآگاهان پلیس فتای استان این فرد چند روز پیش در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر و همچنین چک های متعلق به شاکی نیز از خانه اش کشف شد.

وی گفت:در بازبینی رایانه و گوشی همراه او اطلاعات زنان دیگری پیدا شد که ماموران احتمال می دهند او از زنان متاهل دیگر هم اخاذی کرده است.

رجبلی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی ها به فریب و اخاذی از زن جوان اعتراف کرده است افزود:تحقیقات برای شناسایی دیگر طعمه های احتمالی او ادامه دارد و افرادی که در دام او گرفتار شده اند می توانند با حضور در پلیس آگاهی استان از متهم شکایت و پرونده خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار