بیرجند؛

تجلیل از مهدیارعلیزاده ، بوکسور ارزنده خراسان جنوبی

شب گذشته از مهدیار علیزاده بوکسور ارزنده خراسان جنوبی در مراسمی تجلیل شد.

تجلیل از مهدیارعلیزاده ، بوکسور ارزنده خراسان جنوبیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ رئیس هیأت بوکس خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت : مراسم تجلیل از مهدیار علیزاده بوکسور نوجوان بیرجندی که در مسابقات بوکس نوجوانان کشور رتبه سوم را کسب کرده بود، شب گذشته در سالن اختصاصی بوکس مروت مجموعه ورزشی ولایت بیرجند برگزار شد.
قطبانی با اشاره به تاریخچه بوکس افزود: در سال‌های 47 و48  هجری شمسی ، تیم بیرجند جلودار ورزش بوکس در خراسان بزرگ بود و چندین سال متوالی قهرمان بوکس خراسان بزرگ شد.
وی با اشاره به کمبود امکانات ورزش بوکس در آن دوران گفت: در حال حاضر از امکانات بسیاری در این رشته ورزشی در خراسان جنوبی برخوردار هستیم.
وی  افزود: مدتی ورزش بوکس در کشور به تعطیل رسید اما از زمانی که مجددا بوکس راه‌اندازی شد.
رییس هیأت بوکس خرایان جنوبی گفت: ایران صاحب مدالی‌هایی در مسابقات آسیایی شد و بوکسورهایی راهی مسابقات المپیکی و جهانی شدند.
قطبانی با بیان اینکه در حال حاضر کشور ایران دارای چندین سکو در آسیا در رشته بوکس است، افزود: ورزش بوکس امروزه یک ورزش تکنیکی و سرعتی است و دیگر خطر جسمی ندارد.
وی اظهار کرد:جوانان سرمایه‌های این مملکت هستند و همه وظیفه دارند تا امکانات تفریحی و ورزشی این قشر را مهیا کنند تا برای کشور افتخارآفرین باشند.
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار