آبادان؛

امضای تفاهم‌نامه ورزشی میان منطقه آزاد اروند و اداره ورزش بصره

تفاهم‌نامه نامه ورزشی منطقه آزاد اروند با اداره و جوانان استان بصره عراق امضا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیر توسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد گفت: هیاتی از سازمان منطقه آزاد اروند برای برگزاری مناسبات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به کشور عراق سفر کرده است.

پیمان ادیبی  افزود: بر همین اساس، این هیات نشستی با مسؤولان اداره ورزش و جوانان «شباب و الریاضیه» استان بصره به انجام رسید و تفاهم‌نامه‌ای نیز در این خصوص به امضا رسید.

وی گفت: در این تفاهم‌نامه مقرر شد تا مراودات ورزشی بین دو طرف صورت پذیرد و از این پس، تیم‌های ورزشی منطقه آزاد اروند و استان بصره عراق برای برگزاری مسابقات با یکدیگر تعاملات لازم را به عمل آورند.

مدیر توسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند افزود: همچنین استفاده متقابل از امکانات ورزشی دو طرف از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه عنوان شده است.

ادیبی گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه، هر کدام از طرفین درخواست میزبانی از یک رویداد ورزشی را داشته باشد، باید تمام هزینه‌های آن تورنمنت یا مسابقه را تقبل کند.

وی افزود: هدف اصلی این تفاهم‌نامه حضور ورزشکاران عراقی در کلاس‌ها و دوره‌های علمی و فنی در سطح منطقه آزاد به‌شرط پرداخت حق‌الزحمه و ورودی‌های این ادوار است که این موضوع در نوع خود یک درآمدزایی در امر ورزش است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.