اهواز؛

تامین مالی توسعه شبکه آبرسانی از طریق فاینانس

اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی می‌تواند تعداد انشعابات غیر مجاز آب را کاهش دهد و این مشکل را حل کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس اداره آب و فاضلاب مسجدسلیمان با ببان اینکه توسعه شبکه آبرسانی در شهرستان مسجد سلیمان به صورت فاینانس و با مشارکت سرمایه‌گذار صورت خواهد گرفت اظهار داشت: اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در این شهرستان به طول 80 کیلومتر تا چند ماه آینده اجرایی می‌شود.

منوچهر شریف‌پور با اشاره به مشکل تامین آب شرب در برخی مناطق این شهرستان از جمله منطقه کلگه زرین و نفتون گفت: اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی به صورت فاینانس می‌تواند مشکل تامین آب شرب این مناطق از جمله منطقه کلگه را برطرف کند.

رئیس اداره آب و فاضلاب مسجدسلیمان هدر رفت آب و انشعابات غیر مجاز آب در این شهرستان را یکی از مشکلات این حوزه عنوان کرد و گفت: اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی می‌تواند تعداد انشعابات غیر مجاز آب را کاهش دهد و این مشکل را حل کند.

وی همچنین پراکندگی بافت شهری در مسجد سلیمان را یکی از مشکلات اساسی در تامین آب شرب این شهرستان عنوان کرد.

شریف‌پور درباره توسعه و اصلاح شبکه فاضلاب شهری مسجدسلیمان با بیان اینکه توسعه و اصلاح شبکه فاضلاب شهری  نیز در دستور کار اداره آب و فاضلاب شهرستان قرار دارد بیان داشت: در دو سال اخیر اصلاح 11 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهری در برخی مناطق این شهرستان صورت گرفته است.

 شهرستان مسجدسلیمان به عنوان اولین شهر نفتی کشور از مشکلات عدیده‌ای رنج می‌برد که یکی از مهمترین مردم مشکلات مردم این شهرستان نبود شبکه کارآمد فاضلاب شهری است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.