شهروندخبرنگار خوزستان؛

مردم در بی‌آبی و درختان غرق در آب + فیلم

در تابستان بسیار گرم خوزستان و بحران کم‌آبی به جای استفاده از سیستم‌های آبیاری نوین از سیستم آبیاری نادرست باعث هدررفت آب می‌شود.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تابستان بسیار گرم خوزستان و بحران کم‌آبی به جای استفادهاز سیستم‌های آبیاری نوین از سیستم آبیاری نادرست باعث هدررفت آب می‌شود. شهروندخبرنگار ما از اهواز فیلمی از این نوع آبیاری ارسال کرده است.

منبع: شهروندخبرنگار - اهواز


بیشتر بدانیم گروه شهروند خبرنگار: بخش بزرگی از استان خوزستان جلگه‌است، و شهر اهواز نیز در بخش جلگه‌ای جای دارد، ولی کمبود شدید پوشش گیاهی سبب گرمی و خشکی اهواز شده و آن را در رده گرمترین مناطق ایران جای داده‌است. در زمستان سرما تا پنج درجه سانتیگراد کاهش و در تابستان تا پنجاه درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد. البته از سال ۱۳۸۱ برنامه‌های سودمندی برای افزایش سرانه فضای سبز شهری در اهواز انجام شده که از آنها می‌توان به کاشت گونه کنوکارپوس که بومی فلوریدا است اشاره کرد.


لینک مستقیم دانلود


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
هدر دادن آب میخواهید ببینید بیایید استان گلستان الان در مناطق کویری دارند شالی کاری میکنند .دلیلش هم این است که جریمه شالی کاری غیر مجاز هکتاری یک میلیون و دیست هزار تومان میباشد در صورتی که سود حاصل از هر هکتار 50 میلیون تومان است حالا تصور کنید اینایی که 15 هکتاری میکارند چه سودی میبرند.
آخرین اخبار