اهواز؛

خوزستان پایتخت دفاع مقدس

6 کمیته جهت برگزاری هفته دفاع مقدس تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: ضروری است تمام ظرفیت‌ها برای انعکاس برنامه های دفاع مقدس به کار گرفته شود تا نقش و جایگاه خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس معرفی و نمایان شود.

سردار محمد علی‌پور در نخستین جلسه ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس که امروز (12 مردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: معتقدیم که ما از جنگ پیروز بیرون آمده ایم و عوامل و دلایل پیروزی را می دانیم. پیروزی ما مقابل توطئه هایی مکرر است و امیدواریم هر سال بتوانیم با همان شاخص هایی که پیروز شدیم، نقش استان خوزستان در جنگ را مشخص کنیم.

وی با اشاره به اتفاقات جاری در منطقه گفت: باید با هوشیاری، امنیت پایداری که لایق یک نظام دینی است را ایجاد کنیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان این‌که 6 کمیته جهت برگزاری هفته دفاع مقدس تشکیل شده است، عنوان کرد: جلسات و مقدمات مربوط به این کمیته ها باید تا قبل از 18 مردادماه جاری انجام و دبیرخانه ستاد ارائه شود.

علیپور ادامه داد: همچنین باید کمیته های هفته دفاع مقدس شهرستان های آبادان، خرمشهر، سوسنگرد، حمیدیه ، دزفول و اندیمشک که بیش از سایر شهرهای استان مورد تهاجم قرار گرفتند، تشکیل و پیشنهادات خود را به دبیرخانه ستاد ارائه دهند.

وی گفت: ضروری است تمام ظرفیت‌ها برای انعکاس برنامه های دفاع مقدس به کار گرفته شود تا نقش و جایگاه خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس معرفی نمایان شود.


انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.