ارومیه؛

ارتقا دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی

مشاور وزیر ودبیر مجامع شوراها و هیات امنا از ارتقای دانشگاه خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، امین لو ضمن تشکر از تمامی تلاشگران عرصه سلامت استان گفت : طی بررسی های بعمل آمده و بر اساس شاخصهای مختلف خدمات آموزشی ، پژوهشی ، بهداشتی ، درمانی ، غذا و دارو ، پرستاری و طب سنتی ، دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی توانسته است در بین دانشگاههای علوم پزشکی کشور از رتبه 24 در سال 1392 به رتبه 18 در سال 1393 ارتقا یابد . بعبارت دیگر دانشگاه توانسته است با برنامه ریزیها و فعالیتهای مناسب در عرض یکسال پیشرفت خوبی را داشته باشد . البته در برخی شاخصهای ارائه خدمت مربوطه ، دانشگاه رتبه های بسیار خوبی را نیز احراز نموده ولی رتبه های عنوان شده ، درواقع با لحاظ نمودن تمامی شاخصها بدست آمده است .

وی افزود : بی تردید نقش مدیریت ارشد در این پیشرفت ، اساسی است و جا دارد از زحمات و پیگیری های مجدانه دکتر آقازاده رئیس دانشگاه و تیم مدیریتی شان تشکر نمایم .

امین لو در ادامه اضافه کرد : در این جلسه گزارش شاخصهای سال 1394 توسط معاونین دانشگاه ارائه خواهد شد و پس از ورود اطلاعات به نرم افزار مربوطه رتبه دانشگاه اعلام خواهد گردید ولی میتوان گفت دانشگاه رو به پیشرفت است .

وی همچنین گفت : پیشرفت خوب و متعالی را برای آینده دانشگاه پیش بینی می کنیم .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.