شاه محمدی:نیروهای مستعد و علاقه مند به همکاری شناسایی می شوند

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت:کلیات برنامه های کومیته های مختلف در بخش بانوان فعال می شوند.

عشرت شاه محمدی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت:در جلسه شورای فنی که روز گذشته برگزار شد،مقرر شد کلیات برنامه در رابطه با کومیته های مختلف فدراسیون در بخش بانوان فعال شوند و نیروهای فعال و علاقه مند به همکاری در کومیته های مختلف شناسایی شوند و به شورا معرفی شوند. 

شاه محمدی افزود:شورای فنی به بخش بانوان برای معرفی افراد مستعد فعال در کمیته های مختلف که می توانند فعالیت کنند و از قابلیت هایشان در مسیر صحیح و هرچه بهتر استفاده شود ، کمک خواهد کرد. 

وی ادامه داد:درباره زمان بندی جلسات صحبت شد و قرار شد که به صورت مستمر جلسات شورای فنی برگزار شود و ضمن اینکه حکم ستاره موسوی نیز به عنوان دبیر جلسه به وی ابلاغ شد. 

شاه محمدی افزود : تصمیم گیری درباره اعضاء جلسات به جلسات بعدی موکول شد و قرار بر این شد که در جلسات بعدی در این خصوص تصمیم گیری و نتیجه قطعی اعلام شود. 

نایب رئیس بانوان در خصوص انتخاب موسوی به عنوان دبیر این شورا بیان داشت:در جلسه شورای فنی برگزار شده قبلی اعلام شد افرادی که علاقه مند به فعالیت به عنوان دبیر جلسه هستند اعلام آمادگی کنند و از بین افرادی که اعلام آمادگی کردند پس از بررسی شرایط و در مجموع ستاره موسوی به عنوان دبیر این شورا انتخاب شد. 

شاه محمدی در پاسخ به این سوال که سرمربی تیم ملی کاتا بانوان کی مشخص خواهد شد تصریح کرد:به طور حتم سرمربی تیم ملی کاتا بانوان پس از انتخاب نهایی ملی پوشان کاتا در اوایل شهریورماه مشخص و اعلام خواهد شد. 
وی در خصوص اعزام تیم ملی دانشجویان به رقابت های جهانی گفت : فدراسیون دانشجویی در تلاش برای دریافت روادید و اعزام تیم ملی دانشجویان به دهمین دوره رقابت های جهانی کاراته دانشجویان که در لیسبون پرتغال برگزار خواهد شد،است و به امید خدا با آماده شدن روادید این اعزام صورت خواهد گرفت. 

شاه محمدی در پایان درباره سرمربی تیم ملی دانشجویان بیان داشت:خانم مشیری سرمربی تیم ملی دانشجویان است و امیدوارم بتوانیم در این خصوص نیز از تجربیات و دانش وی بهره لازم را ببریم و در صورت اعزام به این رقابت ها شاهد نتایج درخشانی باشیم. 


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار