سراوان؛

محکومیت قاچاقچی کالا در سراوان به جزای نقدی

با حکم شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز اداره تعزیرات حکومتی شهرستان سراوان قاچاقچی کالا به پرداخت 83 میلیون ریال جزای نقدی و ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت محکوم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،بر اساس اقدامات بعمل آمده توسط ماموران پلیس آگاهی مدیریت مبارزه با قاچاق کالا شهرستان مهرستان از یک دستگاه خودروی وانت مقدار 10 جین شلوارک، 190 عدد توپ فوتبال، 150 جفت دمپایی و 10 طاقه پارچه که به طور غیرقانونی از طریق مرز وارد کشور شده و به و در حال انتقال به داخل بود در اطراف شهر مهرستان کشف که پس از انجام اقدامات اولیه و جری تشریفات قانونی پرونده برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان سراوان ارسال شد.

در همین راستا با ارجاع پرونده به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز اداره مذکور بررسی و رسیدگی به پرونده آغاز که با تحقیقات انجام شده و استعلامات صورت گرفته کالاهای مکشوفه قاچاق وفاقد مدارک لازم جهت ورود به کشور بودند و قاچاق آنها محرز شد. 

در ادامه پس از اخذ دفاعیات متهم، تخلف محرز تشخیص و متخلف علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 83 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد. 

انتهای پیام/گ

برچسب ها: قاچاق ، کالا ، سراوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار