پورموسوی: هوادارانی که فحاشی کردند اهوازی نبودند/ رویارویی با ویسی برایم حساس نیست

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: عبدالله ویسی دوست خوب من است و رویارویی با او هیچ حساسیتی ندارد.

سید اکبر پورموسوی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره پیروزی تیمش مقابل استقلال تهران بیان کرد: خیلی خوشحالم که هواداران شاد به خانه شان بازگشتند و ما نیز موفق شدیم استقلال تهران شکست دهیم ، بازی بسیار سختی بود و استقلال در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشت و مهره‌های قدرتمندی را جذب کرد. این تیم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ شانزدهم است و بدون شک رقابت با آنها بسیار سخت بود اما خدا را شکر در اولین بازی که در لیگ شانزدهم مقابل هوادارانمان به میدان رفتیم توانستیم پیروز شویم و‌ آنها را شاد به خانه‌هایشان بفرستیم. هواداران در این بازی به خوبی از ما حمایت کردند و خیلی خوشحالم که توانستیم به خوبی جواب حمایت شان را بدهیم.

وی درباره فحاشی به منصوریان گفت: در مسابقه مقابل استقلال میزبان بودیم و به هیچ وجه دوست نداشتیم به هیچ کسی بی احترامی شود. به اعتقاد من ورزشگاه مکان مقدسی است و نباید حرف نامربوط در آن زده شود. وقتی روی سکوها رفتم از هواداران خواستم فقط تیم را تشویق کنند و به هیچ فرد دیگری فحاشی نکنند. خوشبختانه یک سری از هواداران حرف ما را پذیرفتند و سکوت کردند اما در جریان بازی هر از چندگاهی برخی دیگر به تیم حریف فحاشی می کردند که به طور قطع از هواداران با غیرت استقلال خوزستان نبودند. اما در پایان بازی به سمت منصوریان رفتم و به او خسته نباشید گفتم.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در رابطه با دیدار تیمش مقابل سپاهان بیان کرد: این بازی برای من و استقلال خوزستان حساسیت خاصی ندارد و تمام تلاشم را می کنیم تا مقابل سپاهان به پیروزی برسیم. برای ویسی احترام زیادی قائل هستیم و در سه سال گذشته روزهای خوبی را کنار یکدیگر داشتیم.  تلاش می‌کنیم تا در این دیدار هم مثل سایر مسابقات بهترین عملکرد را داشته باشیم و به دور از حاشیه بازی کنیم. ویسی دوست ماست و حساسیتی در رویارویی ما وجود ندارد.

پورموسوی در پایان گفت: هیچ مصدوم و محرومی نداریم و امیدوارم با بازی زیبا و جوانمردانه بتوانیم از سد سپاهان بگذریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.