یزد؛

درخشش جوانان هلال احمر بافق در المپیاد استانی

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق از درخشش جوانان هلال احمر این شهرستان در المپیاد استانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ جعفر حسن پور با بیان اینکه مرحله استانی المپیاد آماده در روزهای یازدهم و دوازدهم مردادماه برگزار گردید اظهار داشت: دو تیم اعزامی جمعیت هلال احمر بافق موفق به کسب عنوان های برتر این المپیاد شدند.

وی افزود: تیم دادرس خواهران هلال احمر شهرستان از دبیرستان حضرت زینب (س) پس از دوره های متعدد آموزشی و آمادگی در این المپیاد شرکت کرد و موفق شد پس از رقابتی سخت با سایر تیم های اعزامی از استان مقام سوم این مسابقات را ازآن خود کند.

حسن پور با اشاره به اینکه تیم دادرس برادران شهرستان هم از دبیرستان نمونه اندیشه بود گفت: این تیم 14 نفره موفق شد رتبه اول استان را بدست آورده و به عنوان نماینده استان به مسابقات کشوری راه پیدا کند.


رییس جمعیت هلال احمر بافق تصریح کرد: برای سومین سال پیاپی طرح ملی دادرس با همکاری خوب آموزش و پرورش در طول سال تحصیلی در 8 دبیرستان اجرا می گردد.


وی خاطر نشان کرد: تیم ها در هشت آیتم امدادی ارزیابی و کتترل علائم حیاتی، پناهگیری و خروج ایمن، حمل مصدوم، خونریزی، پانسمان و بانداژ، شکستگی و اتل بندی و اطفا حریق توسط مربیان هلال احمر آموزشهای لازم را می بینند.

حسن پور با بیان اینکه تیمهای برتر مدارس به مرحله شهرستانی المپیاد راه پیدا می کنند بیان کرد: مرحله شهرستانی این المپیاد در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار گردیده است.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.