سقوط مرگبار كارگر ساختمانی در خیابان پبروزی+عکس

كارگر جوان پس از سقوط از طبقه ششم ساختمان نیمه کاره، جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال تماس کارگران ساختمانی با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران آتش نشانان ایستگاه 48 به همراه گروه امداد و نجات 11 را ساعت 11:10 روز گذشته به خیابان پیروزی، خیابان شهید كریم شاهیان اعزام كرد.

سقوط مرگبار كارگر ساختمانی در خیابان پبروزی+عکس

اكبر طالقانی رئیس ایستگاه 48 در این مورد گفت: كارگران در حال کار در یک ساختمان در حال احداث بودند که به یکباره یکی از کارگران از طبقه ششم به انتهای چاهک آسانسور سقوط کرد.

وی اضافه کرد: نیروهای عملیاتی بی درنگ خود را به محل حادثه رساندند و پس از ایمن سازی محل حادثه و فیکس کردن کارگر 33 ساله بر روی برانکارد، وی را از محل حادثه خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.

سقوط مرگبار كارگر ساختمانی در خیابان پبروزی+عکس

این رئیس ایستگاه تصریح کرد: متأسفانه پس از معاینات اولیه مرگ کارگر جوان از سوی عوامل اورژانس تأیید شد و آتش نشانان پس از ارائه تذکرات ایمنی به مسئولین ساختمان و تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی، مأموریت خود را به پایان رساندند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
2 بار هم من خودم نزدیک بود از چاله اسانسور بیوفتم.ایمینی رو خود کارگر و کارفرا جدی نمیگیرن . چه خوبه که کارگرا به فکر ایمینی باشن .تا اتفاق ناگواری نیوفته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
همین امروز در کلاس ایمنی کارگاههای ساخنمانی توسط اساتید نظام مهندسی درمورد سقوط به داخل چاهک اسانسور تذکر فراوانی داده شد؛واقعا خطرناک هستش
آخرین اخبار