اهواز؛

لزوم پرداخت مطالبات دستگاه ها به آموزش وپرورش

استاندارخوزستان ازتشکیل کمیته وصول مطالبات آموزش وپرورش خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی با بیان اینکه دستگاه ها مطابق قانون باید مطالبات خود را به آموزش و پرورش پرداخت کنند، عنوان کرد: کمیته وصول مطالبات آموزش و پرورش تشکیل شود.

وی در شورای آموزش و پرورش خوزستان در سرسرای استانداری در اهواز گفت : با مطالباتی که دریافت می شود آموزش و پرورش می تواند برای ایجاد مراکز رفاهی هزینه کند.

شریعتی  تصریح کرد: برخی رئیس دستگاه ها برای آموزش و تحصیل فرزندان خود به بهترین شکل هزینه می کنند اما درپرداخت کمک و هزینه به تحصیل دانش آموزان در سطح خوزستان هیچگونه همکاری ندارند.
وی افزود: تلاش یک مدیر برای بالا بردن سطح آموزش خوزستان یکی از آیتم های بررسی عملکرد آن مدیر است.

استاندار خوزستان ادامه داد: اگر خوزستان به صورت جزیره ای رشد کرده بخش عمده این مشکل مسائل فرهنگی و توسعه نیافتگی مدیران است.

شریعتی  با اشاره به اهمیت توجه به قشر دانش آموز عشایری خوزستان خاطرنشان کرد: دانش آموزان عشایری موقعیت بسیار حساسی دارند که اگر به مدرسه و بهداشت که ابتدایی ترین نیازهای این قشر است توجه نشود در واقع هیچ سهمی از درآمد دولت ندارند.

وی با اشاره به بحث دانش آموزان بازمانده از تحصیل بیان داشت : دستگاه های مربوطه مکلف هستند که دانش آموزان بازمانده از تحصیل را در خوزستان را شناسایی و دعوت به تحصیل کنند، شناسایی کامل این دانش آموزان تحقق یافتنی است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان نیز گفت: در مهر امسال با آغاز سال تحصیلی جدید 70 فضای آموزشی با 25 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش خوزستان داده خواهد شد.

رضا رضایی با اشاره به برخی پروژه های ورزشی آموزش و پرورش خوزستان افزود: هشت استخر نیمه تمام با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در خوزستان در دست ساخت است.

وی درپایان  گفت: دو استخر نیمه تمام در اهواز وجود دارد که برای تمام کردن این پروژه ها نیاز به تامین 25 میلیارد ریال اعتبار است.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.