اصفهان؛

برگزاری 2 رویداد ملی در اصفهان

اصفهان هفته آینده میزبان دو رویداد ملی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،شهردار اصفهان گفت: هفته آینده 2 رویداد ملی شامل برگزاری مسابقات قرآنی ویژه نوجوانان و اولین جشنواره بزرگ کالای ایرانی در شهر اصفهان برگزار می شود.

مهدی جمالی نژادافزود:با اشاره به افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی در منطقه 14 به عنوان یکی از مناطق کمتر برخوردار افزود: سرانه های خدماتی منطقه 14 مانند آموزشی، فرهنگی و غیره نسبت مناطق دیگر پایین است.
شهردار اصفهان با بیان اینکه باند شمالی خیابان ابوریحان بیرونی و بوستان شهید خطیبی افتتاح شد، ادامه داد: عملیات اجرایی بوستان در محله باتان و بوستان و زمین ورزشی روباز خیابان آزادی نیز از امروز آغاز می شود.
جمالی نژاد گفت: متاسفانه سرانه فضای سبز شمال شهر اصفهان بسیار پایین است که باید در این خصوص برنامه ریزی دقیق شود.
وی افزود: در مناطق کم برخوردار برای متعادل شدن سرانه های ورزشی به سمت احداث زمین ورزشی رو باز حرکت می کنیم تا سرانه ها متعادل شود.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه در پارک مغنیه چمن های که نیاز به کم آبیاری و مقاوم به کم آب هستند کاشته شده است افزود: این گونه چمن 10 روز یکبار نیاز به آبیاری دارد.
وی با بیان اینکه تمام محلات محروم شهر در منطقه14 متمرکز شده، گفت: پروژه های امروز با اعتبار 8میلیارد تومان در اختیار شهروندان قرار گرفته است.
جمالی نژاد یکی از رویکردهای شهرداری را توسعه زمین ورزشی روباز در مناطق محروم دانست و افزود: طبق قولی که به شهروندان داده بودیم بیشتر افتتاحیه ها و ملاقات مردمی را در مناطق کمتر برخوردار اجرا کرده ایم
شهردار اصفهان با اشاره برگزاری اولین جشنواره بزرگ کالای ایرانی اضافه کرد: اولین جشنواره بزرگ کالای ایرانی در بازارهای روز کوثر با همکاری بیش از 40تولید کننده برتر استان و کشور از 25مرداد ماه تا 29 شهریور ماه برگزار می شود.
جمالی نژاد خاطر نشان کرد: این جشنواره باهدف معرفی کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی در راستای اقتصاد مقاومتی برگزار می شود .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.