کرمانشاه؛

با اتحاد راه را بر دشمن می بندیم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هیچ تفاوتی بین شیعه و سنی نیست و براساس سنت الهی مسلمانان راه‌های غلبه بر کفار را پیدا می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سردار حسین سلامی در همایش پرچمداران بصیرت در کرمانشاه افزود: مردم این دیار همواره در میدان نبرد وحدت خود را حفظ کرده اند.در این منطقه همکاری علمای شیعه و سنی برای خاموش کردن فتنه دشمنان و دفاع از انقلاب اسلامی قابل مشاهده است.

وی با اشاره به اینکه کرمانشاه جلوه وحدت اقوام، قبایل و طوایف مسلمان در صحنه‌های مختلف است گفت:‌ امروز مدافعان حرم در مقابل توطئه دشمنان ایستاده‌اند و قطعات سرزمین‌های اسلامی را به مدفن آرزوهای مستکبران تبدیل کرده است.

سلامی با بیان اینکه  دشمن بانشر ابتذال غرب با ماهواره برای تخریب جوانان تلاش می کند ادامه داد: ما در معرض یک جنگ تمام عیار هستیم و دشمن فروپاشی هویت جوانان را دنبال می‌کند و به دنبال تسخیر ذهن جوانان و فروپاشی نظام خانواده است.

وی  افزود:قرآن بر وحدت مسلمانان تاکید می کند و باید قدر وحدت را بدانیم و جوانان را با حقایق آگاه کنیم زیرا زحمات بسیاری کشیده شده تا ایران اسلامی عزت خود را حفظ کند و امروز ما از نوامیس مردم دفاع می‌کنیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار