ارومیه؛

احداث تقاطع غیر همسطح کمربندی تکاب

عملیات احداث تقاطع غیر همسطح کمربندی تکاب با حضور فرماندار آغاز شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، عملیات اجرایی احداث تقاطع غیر همسطح و ساماندهی مسیر کمربندی، سه راهی قجور و خیابان تختی با حضور فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر تکاب آغاز شد.

فرماندار تکاب در مراسم آغاز عملیات اجرایی این پروژه عمران شهری گفت: اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح و ساماندهی کمربندی اصلی شهر موجب توسعه عمران شهری و روان‌سازی ترافیک در خیابان‌های تکاب خواهد شد.

ایرج ثقفی تصریح کرد: با احداث و تکمیل این تقاطع و ساماندهی کمربندی اصلی، یکی از مهمترین پروژه‌های عمران شهری تکاب پس از سالها به سرانجام خواهد رسید و تردد ماشین‌آلات سنگین نیز با سهولت صورت خواهد گرفت.

وی بیان نمود: اجرای این پروژه با اعتبار اولیه 18 میلیارد ریال آغاز شده و برای تکمیل آن نیز 50 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

فرماندار با اشاره به اینکه اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح موجب تحول در عمران شهری تکاب خواهد شدادامه داد و افزود: با توجه به توافق به عمل آمده با اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی مقرر شده تا عملیات تسطیح و زیرسازی کمربندی اصلی شهر تکاب توسط شهرداری انجام شده و پس از آن این کمربندی با مشارکت اداره کلراه و شهرسازی استان آسفالت‌ریزی شود.

فرماندار تکاب در پایان از مسئولین ادارات خدمات‌رسان خواست در راستای تسریع در اجرا و تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح تکاب با شهرداری همکاری و تعامل نمایند.

در ادامه فرماندار تکاب از پروژه مسکن مهر تکاب بازدید و بر تسریع در تکمیل و واگذاری واحدهای مسکونی به متقاضیان تأکید نمود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: احداث ، تکاب ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.