طفره رفتن همسر ترامپ از شفاف سازی درباره مهاجرتش به آمریکا

"ملانیا ترامپ "در توضیح چگونگی مهاجرتش به آمریکا از بیان حقایق طفره می رود.

طفره رفتن همسر ترامپ از شفاف سازی مهاجرتش به آمریکابه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پلیتیکو، چند ساعت پس از اینکه این وب سایت گزارشی درمورد کامل نبودن توضیحات «ملانیا ترامپ،» همسر نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درباره مهاجرتش به این کشور منتشر کرد، وی روز پنج شنبه  بیانیه ای را درخصوص سوالات پیش آمده در شبکه اجتماعی توییتر قرار داد.

وی در این بیانیه با پرداختن به سال 1996 از توضیح درباره دیگر گزارش ها که از حضور وی در سال 1995 در آمریکا و کار کردن به عنوان یک مدل خبر می دهند، طفره رفته است.

حتی فردی که زندگی نامه وی را نوشته و اهل اسلوونی است در مصاحبه با پلیتیکو اعلام کرد ملانیا ترامپ در نخستین سفرش به آمریکا در سال 1995 به طور غیرقانونی به این حرفه مشغول بود.

یکی از دوستان ملانیا ترامپ نیز در مصاحبه ها گفته است بین سال های 1995 و 1996 در نیویورک با وی هم اتاقی بوده است. ترامپ همچنین در بیانیه مذکور از پرداختن به اینکه پیش از این مجبور بوده هر چند ماه یکبار به اروپا برگردد و ویزایش را تمدید کند، امتناع کرده است.

با اینکه سوالاتی درخصوص مهاجرت ملانیا ترامپ به آمریکا و اشتغال به حرفه ای که برای وی غیرقانونی بوده، وجود دارد؛ هنوز هیچ پاسخ موجهی در این باره ارائه نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار