قربان نجفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

‌شخصیت «نجف» در «دیوار شیشه‌ای» خاکستری است

بازیگر «دیوار شیشه‌ای»: در این مجموعه نقش «نجف» را به عهده دارم که درگیر ماجراهای متفاوتی می‌شود.

حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قربان نجفی بازیگری را از تئاتر، در همان چادرهای سفید عشایری آغاز کرد. بعد هم وارد دانشکده سینما، تئاتر شد، اما قبل از کار تصویر با دنیای پررمز و راز رادیو آشنا شد. از سال 1373 کارش را در رادیو شروع کرد و در طول این سالها علاوه بر بازی در نمایش رادیویی، در مدیوم های دیگر هم کار می‌کند.
 
وی در اپیزود 9 مجموعه «دیوار شیشه ای» بازی کرده است.

نجفی درباره نقش خود در این سریال گفت: من در این مجموعه نقش «نجف» را بازی می‌کنم. دو ویژگی من را برای بازی در این اثر ترغیب کرد. در ابتدا حضور راما قویدل در مقام کارگردان؛ او از دوستان بسیار نزدیکم است و اشترکات زیادی با هم داریم. دلیل دوم فیلمنامه جذاب و پرکشش و شخصیت پردازی خوب. وقتی عوامل حرفه ای و متن هم خیلی خوب نوشته شده باشد، مسلماً بازیگر هم بدون تردید نقش را می پذیرد.
 
بازیگر «آخرین ملکه زمین» افزود: به نظرم فیلمنامه خیلی خوب نوشته شده است. ضمن اینکه بعد از پذیرش بازی در این مجموعه متوجه شدم، کوروش تهامی همبازی من است بسیار خوشحال شدم؛ زیرا او از بازیگران حرفه ای است. وقتی نقش مقابل را یک بازیگر کارکشته بازی می کند، مسلماً حس های خوبش منتقل می شود. من هم چنین حس خوبی را در هنگام بازی با تهامی داشتم.
 
نجفی با اشاره به نقشش در این اپیزود اظهار داشت: شاید در ابتدا این تصور وجود داشته باشد که نجف جزو کاراکترهای منفی است، اما باید بگویم خاکستری است. نجف پولی از دوستی قرض می کند، اما نمی تواند آن را پس بدهد. به همین دلیل به دنبال پیدا کردن گنج می‌رود. دوستش هم در این مسیر او را همراهی می کند و ... .

مجموعه اپیزودیک «دیوار شیشه‌ای» به کارگردانی نوید میهن دوست و راما قویدل، به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان و به قلم محمد محمود سلطانی و روح الله صدیقی در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی به نگارش درآمده است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.