اعتراض مردم به دفع غیر اصولی زباله

دفع غیر اصولی زباله های شهرهای پاوه وباینگان سبب اعتراض مردم روستاهای آریت، میوان و سریاس در بخش باینگان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛به گفته اهالی این روستاها غیر از مسئله آتش سوزی و ایجاد دود که سلامتی انسانها را به خطر می اندازد مسئله دام عشایر می باشد که بدلیل نبود فنس به راحتی وارد محل جمع آوری زباله ها شده و موجب به خطر افتادن سلامتی حیوانات نیز گشته است.

 زباله های شهرهای پاوه و باینگان در محلی به نام سه راهی آریت دفع خواهندشد وچندین سال است که پسماندها و زباله‌های شهری و روستایی به این محل منتقل می شود ولی متاسفانه هراز چندگاهی شاهد دودهای ناشی از سوختن این زباله در این محل می باشیم و امروز نیز این دود در آسمان این منطقه رویت شده است.

در پی خرابی بلدوزر مربوط به محل دفع زباله ها متاسفانه چندین روز است که زباله ها دفن نشده و همین امر باعث تولید و  خروج گاز متان و نیز آتش سوزی زباله و پسماندها شده است.

شهرداری پاوه دراین خصوص  اعلام نمود که بلدوزر مربوط به محل دفن زباله ها در حال تعمیر بوده و در حال حاضر مبلغ 15 میلیون تومان جهت تعمیر این بلدوزر هزینه شده است.

با توجه به اهمیت این موضوع و تاثیرات مخرب زیست محیطی آن انتظار می رود که کارگروه سلامت و مسئولین شهرستان پاوه به طریقی این موضوع را مدیریت نموده تا در آینده شاهد تکرار چنین اتفاقی نباشیم زیرا که حفظ سلامت انسانها در اولویت بوده و حفاظت از محيط زيست كه نسل امروز و نسلهای بعد بايد در آن حيات اجتماعی رو به رشدی داشته باشند، وظيفه عمومی تلقی ميگردد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار