شیراز؛

دستگیری 16 خرده فروش موادمخدر

16 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان مرودشت دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری 16 خرده فروش مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ دلاور القاصی مهر گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف مبارزه و مقابله با خرده فروشان موادمخدر و افزایش احساس امنیت در بین مردم در محلات جرم خیز و آسیب پذیر توسط پلیس مبارزه با موادمخدر و همکاری سایر یگان های انتظامی طی 48 ساعت گذشته اجرا شد.
وی افزود: در این طرح ماموران با شناسایی تعدادی از منازل و پاتوق های خرده فروشان موادمخدر، پس از هماهنگی های لازم با مراجع قضایی اقدام به بازرسی از این مکان ها كردند.
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت خاطر نشان كرد: ماموران با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این محلات موفق شدند،452 گرم انواع موادمخدر را کشف و تعداد 16 نفر از خرده فروشان موادمخدر را نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی كنند.
سرهنگ القاصی مهر با اشاره به اینکه طرح های ارتقای امنیت اجتماعی بصورت مستمر از سوی انتظامی شهرستان در نقاط آلوده و جرم خیز اجرا می شود، تصریح کرد: برقراری امنیت کامل نیازمند مشارکت همگانی مردم است.
وی همچنین از شهروندان درخواست كرد: هر گونه اخبار واطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم ، در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 در اختیار ماموران قرار دهند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار