یزد؛

آغاز پیش ثبت نام مرکز علمی کاربردی میراث فرهنگی یزد

پیش ثبت نام مرکز علمی کاربردی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد برای ترم مهر ماه آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛ سرپرست مرکز علمی کاربردی استان گفت: این مرکز برای ترم مهر ماه در پنج رشته و در مقاطع کاردانی و کارشناسی ثبت نام به عمل می آورد.

فاطمه دانش یزدی افزود: پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی در رشته های مدیریت امور تشریفات، گردشگری، هتلداری، مرمت ساختمان و طلا و جواهر و در مقطع کارشناسی هتلداری و گردشگری می باشد.

وی خاطرنشان ساخت: رشته مدیریت امور تشریفات و طلا و جواهر در مقطع کاردانی و رشته هتلداری در مقطع کارشناسی برای اولین بار در استان ارائه شده است و امیدواریم با توجه به سند چشم انداز سال 1400 و اهمیت گردشگری در استان یزد بتوان در تربیت نیروی ماهر گامی موثر برداشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: کلیه متقاضیان می توانند با مراجعه به مرکز میراث فرهنگی واقع در خیابان ایرانشهر، کوچه هاشم خان، خانه تاریخی هاشم خان و یا با ارسال نام و نام خانوادگی و رشته مورد نظر به شماره: 09378586269 پیش ثبت نام را انجام دهند.

گفتنی است؛ مرکز علمی کاربردی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از سال 94 فعالیت خود را با پذیرش دانشجو در زمینه های تخصصی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با هدف تربیت نیروهای کارآمد، توانمند و متخصص در زمینه مأموریت‌های سازمان آغاز کرده است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.