قزوین؛

پیام تبریک استاندار قزوین به مناسبت روز خبرنگار

استاندار در پیامی به مناسبت روز خبرنگار از آنان بعنوان زبان گویا و چشم بیدار جامعه یاد کرد که در جهت تعالی افکار عمومی و روشنگری شهروندان قلم می زنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛فریدون همتی در پیام خود آوروه است خبرنگاران و روزنامه‌نگاران  از اقشار و گروه های فهیم،قلم به دست،دردمند و آزاداندیشی هستند که بواقع نقش زبان گویا و چشم بیدار جامعه‌ را ایفا می کنند، اندیشه سازان آگاه و دلسوزی که در جهت تعالی افکار عمومی و روشنگری شهروندان قلم می زنند و فعالیت دارند.

ضمن گرامیداشت این مناسبت  شریف و خاطره انگیز  و به پاس حرمت قلم و اندیشه این روز را به همه دست اندرکاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی و خبر، اصحاب رسانه و مطبوعات و کلیه روزنامه‌نگاران، خبرنگاران  و عکاسان و عوامل  مرتبط با رسانه ها تبریک می گویم.

بدون تردید حفظ و ارتقای جایگاه خطیر خبر و قلم درجهت تعمق اطلاع رسانی و ترویج ونهادینه کردن فضائل مدنی و اخلاقی  در جامعه از سیاست ها و برنامه های محوری نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه در دولت تدبیر و امید می باشد  که تحقق این هدف  در گرو تعامل و همکاری دو سویه اصحاب رسانه و خبر از یک طرف  و حاکمان و دولت مردان از سویی دیگر است که امید است با درک و فهم متقابل و دوسویه این همدلی و تعامل بیش از پیش ارتقاء یابد. 

فریدون همتی

استاندار قزوین

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.