المپیک ریو 2016؛

شهسواری حریف پریوالوا نشد/حذف تنها نماینده زن تاریخ کشور در نخستین گام

ندا شهسواری با شکست مقابل حریف بلاروسی با مسابقات المپیک تنیس روی میز وداعی زود هنگام داشت.

شهسواری حریف پریوالوا نشد/ حذف تنها نماینده خانم تاریخ کشور در نخستین گامبه گزارش خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، ندا شهسواری تنها بانوی المپیکی تنیس روی میز تاریخ کشورمان در نخستین دیدار خود در رقابت های المپیک، به مصاف پریوالوا بلاروسی رفت و در نهایت با نتیجه   
شهسواری به عنوان تنها نماینده ایران و آسیای میانه موفق شد جواز حضور در مسابقات المپیک را کسب کند . وی پیش از این هم توانسته بود راهی المپیک لندن شود اما در نخستین دیدار شکست خورده بود .  
 
شهسواری بازی را در حالی آغاز کرد که می توانست پیروز میدان باشد . اما در پایان ست اول بود که حریفش با یک بازی زیبا پیش افتاد و در نهایت با نتیجه 11 - 8 ست اول را برد .  
 
ست دوم هم متفاوت با ست اول نبود و حریف شهسواری توانست با نتیجه 11 - 8 پیروز شود .  
 
ست سوم اما بسیار متفاوت بود و این نماینده کشورمان بود که با انجام یک بازی زیبا موفق شد حریفش را با نتیجه 11 - 8 شکست دهد .  
 
شهسواری در ست چهارم هم خوش درخشید و موفق شد حریف بلاروسی اش را با نتیجه مشابه 11 - 8 مغلوب کرد تا بازی با حساسیت بیشتری دنبال شود . اما بازهم این حریف بلاروسی بود که موفق شد در این دیدار حساس شهسواری را بار دیگر با نتیجه 11 - 8 شکست دهد و برنده ست پنجم باشد .  
 
شهسواری که نمی خواست وداعی زود هنگام با المپیک داشته باشد . ست ششم را فوق العاده آغاز کرد و در زمانی کوتاه به خوبی امتیاز های لازم را کسب کرد و در نهایت موفق شد بازی را با اختلاف زیاد 11 - 4 پیروز شود و همه چیز را به ست آخر برساند .  
 
شهسواری با وجود آن که بازی شجاعانه ای را به نمایش گذاشت نتوانست در نهایت پیروز میدان باشد و ست سرنوشت ساز هفتم را در پایان با نتیجه 11 - 5 مغلوب شد تا مانند المپیک لندن از رسیدن به مرحله دوم بازی ها جا بماند .  
 
ست اول : 11 - 8 ( پریوالوا) 
 
ست دوم : 11 - 8 ( پریوالوا ) 
 
ست سوم : 11- 8 ( شهسواری )  
 
ست چهارم : 11 - 8 ( شهسواری )  
 
ست پنجم : 11 - 8 ( پریوالوا ) 
 
ست ششم : 11 - 4 (شهسواری )  
 
ست هفتم : 11 - 5 (پریوالوا )

شهسواری حریف پریوالوا نشد/ حذف تنها نماینده خانم تاریخ کشور در نخستین گام
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار