پیشروی ارتش سوریه در غوطه شرقی دمشق از سه محور

ارتش سوریه با کمک نیروهای هم پیمان خود از سه محور به پیشروی های خود در غوطه شرقی حومه دمشق ادامه داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم؛ ارتش سوریه با کمک نیروهای هم پیمان خود از سه محور به پیشروی های تازه ای در غوطه شرقی در حومه دمشق دست یافت. این پیشروی ها راه را برای رسیدن به منطقه استراتژیک دوما باز می کند.

بر این اساس، ارتش سوریه در عملیاتی دیگر تا مسافت یک کیلومتری غرب شهر المعضمیه پیشروی کرده و تروریست های مسلح را به طور کامل از منطقه داریا بیرون راند. پیروزی ارتش سوریه در ورودی های دمشق همچنان ادامه دارد. آنها از سه محور به حملات خود ادامه داده و خطوط دفاعی افراد مسلح را در غوطه شرقی قطع کردند.

اولین محور عملیات ارتش سوریه از جنوب غربی شهرک حوش نصری و محور دوم از مزارع حوش الظواهری و محور سوم نیز از شهرک ریحان بود. هیثم حسون، افسر باز نشسته ارتش سوریه در گفت و گو با خبرنگار العالم گفت این عملیات ارتش سوریه گروه های تروریستی را به سمت دوما کشانده و آنها را در محاصره نهایی قرار می دهد و نبرد را به طور کامل به سمت دوما می کشاند. در نتیجه این عملیات شهر دمشق را از هر طرف آزاد می کند. خطوط امدادرسانی به سمت تروریست های مسلح نیز از شرق منطقه بادیه و جنوب اردن قطع می شود.

دارین فضل افزود: پیشروی های نیروی زمینی ارتش سوریه با حمایت دقیق توپخانه ارتش صورت گرفت. توپخانه ارتش یکی از مقرهای فرماندهی و اتاق اصلی عملیات دشمن در مزارع حوش الضواهری را هدف قرار داد. همچنین چند تونل و سنگر و تجهیزات دشمن به وسیله واحد توپخانه ارتش منهدم شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار