اهواز؛

برگزاری برنامه های دهه کرامت

نماینده موسسه فرهنگی حضرت جوادالائمه (ع) گفت : برنامه های دهه کرامت در قالب جشن های زیر سایه خورشید با حضور جمعی از خادمان امام رضا(ع) در 24 شهرستان استان خوزستان برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حجت الاسلام مهدی شکوه نیا شنبه در نشست خبری در محل دفتر امور اجتماعی استانداری خوزستان در اهواز عنوان کرد:برنامه های دهه کرامت در قالب جشن های زیر سایه خورشید با حضور جمعی از خادمان امام رضا(ع) در 24 شهرستان استان در موضوعاتی همچون دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم، حضور در جشن هایی به مناسبت تولد امام رضا (ع)، دیدار با بیماران و حضور در جشن هایی که در مناطق مختلف به مناسبت تولد امام رضا (ع) برگزار می شود.

وی گفت: در دهه کرامت امسال 13 نفر از خادمان حرم امام رضا (ع) در قالب کاروانی وارد خوزستان می شوند

حجت الاسلام شکوه نیا بیان داشت : آیین استقبال از ورود خادمان حرم امام رضا (ع) به اهواز 17 مرداد ساعت 19:30 درخیابان امام خمینی (ره) اهواز برگزار می شود و آیین استقبال دیگری ساعت 21درمنطقه کیانپارس اهوازباحضورمردم برگزار می شود.

وی افزود: همچنین در دهه کرامت امسال 18 برنامه با موضوعات مختلف از جمله دیدار با خادمان حرم علی بن مهزیار اهوازی، عیادت بیماران و جشن های تخصصی با گروه های مختلف مردم در اهواز برگزار می شود

نماینده موسسه فرهنگی حضرت جوادالائمه (ع) خاطرنشان کرد: پارسال 15 خانواده شهید مدافع حرم در خوزستان وجود داشت که خادمان حرم امام رضا (ع) با تمامی این خانواده دیدار کردند و امسال 35 خانواده شهید مدافع حرم افزوده شده که با تمامی این خانواده ها دیدار می کنند

مدیرکل امور اجتماعی استاندار خوزستان نیز گفت: امسال با توجه به سال اقتصاد مقاومتی هزینه های برگزاری جشن های زیر سایه خورشید با کمک مردم برگزار می شود.

مهرداد شریف مخمل زاده بیان داشت: این جشن یک رویکرد کاملا فرهنگی است که از ظرفیت این دهه برای تعالی فرهنگ مردم و نشان دادن نقش و جایگاه تعالی ائمه(ع) و نشان دادن علاقه مردم به آنها استفاده می شود.

وی درپایان گفت : جشن های زیر سایه خورشید هر سال با همکاری استانداری خوزستان و موسسه فرهنگی حضرت جواد الائمه(ع) برگزار می شود.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار