اهواز؛

فاضلاب منشاء خارجی دارد؟!

فاضلاب اهواز تابستان و زمستان سرش نمی شود هر وقت دلش گرفت می ترکد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فاضلابی که گاه و بیگاه و گاهی همه وقت در خیابان های این منطقه جاری می شود امروز نیز  17 مردادماه از آن روزهایی است که فاضلاب خیابان را چند روزی غرق خود کرده است.

فاضلاب منشاء خارجی دارد؟!
مکانی که روزانه محل عبور و مرور ده ها نفر است پیر، جوان ، زن، مرد کودک ودانش آموز.

بوی بد و بیماری های مختلف نتیجه وجود این فاضلاب هااست.

محمد یکی از اهالی این منطقه گفت: تحمل این وضعیت واقعا سخته  بوی فاضلاب رو نمیشه تحمل کرد و بدتر از اون باید از آب های فاضلاب رد شد تا به جایی که می خواهیم برویم.

فاضلاب منشاء خارجی دارد؟!

ام احمد یکی دیگر از شهروندان بود که با نگرانی بیان کرد: دو تا بچه کوچک دارم و کسی در خانه نیست که آنها را نگه دارد مجبورم هر کجا میروم آنها را با خود ببرم و فکرش را کن دو بچه باید از این فاضلاب ها رد شوند و من مادر مجبور به این کارم.میخواهم بدانم آیا شهردار خودش حاضر است بگذارد زن و فرزندش در این مکان رفت و آمد کنند؟؟؟

فاضلاب منشاء خارجی دارد؟!

انگار گرمای هوا و شرجیش ، گرد و خاک و آلودگیش کم بود که فاضلاب هم سردمدار این مسائل شد.

فاضلابی که مشکلاتش قدمتی چندین ساله دارد.

ناصری از کسبه منطقه اظهار داشت: من میوه فروشم و جا و مکانم در این خیابان است  حال با این وضعیت موجود که تقریبا همیشگی است بازارم کساد می شود باید نان برای خانواده ام ببرم چه کسی مسئول این وضع است؟

فاضلاب منشاء خارجی دارد؟!

مرادی هم که مثل سایر شهروندان دل پری داشت گفت: در غنی ترین استان کشور هستیم با ثروت فراوان، حالا باید فاضلاب معضل خیابان های ما در روزهای تابستان باشد؟ مگر گرد وخاک کم بود؟

فاضلاب منشاء خارجی دارد؟!

با وجود همه سختی هایی که مردم خشایاردر خیابان و بازارچه خود تحمل می کنند هیچ کس برای حل  معضل همیشگی خیابان زینب احساس مسئولیت نمی کند و مردم ناچارند این وضع را تحمل کنند.

فاضلاب منشاء خارجی دارد؟!

به هر حال امیدواریم این فاضلاب مثل گرد و خاک منشاء خارجی نداشته باشد تا نگویند منشاء خارجیست نمی توان کاری کرد!

فاضلاب منشاء خارجی دارد؟!

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.