لرستان؛

کشف بیش از 300 کیلوگرم موادمخدردرلرستان

در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک باند سوداگر مرگ وجابجایی محموله بزرگ مواد مخدر از استان های جنوبی به لرستان،ماموران مبارزه با موادمخدر این استان بلافاصله به محل اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ سردار قنبری فرمانده انتظامی لرستان گفت:درسه عملیات جداگانه سه باند توزیع مواد مخدر متلاشی و 309 کیلوگرم تریاک از آنها کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: دریک عملیات با مشارکت ماموران مبارزه با موادمخدر استان خوزستان، در مسیر جاده اهواز – اندیمشک سه نفر از اعضای باند دستگیر، دو خودرو توقیف و 209 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

سردار قنبری گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر استان همچنین درعملیات مشترک دیگری با ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قم، یک باند سوداگر مرگ را شناسایی و درعملیاتی غافلگیرانه در این استان دو نفر را دستگیر و با توقیف یک دستگاه خودرو کامیونت 50 کیلوگرم تریاک از آنان کشف وضبط کردند.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه افزود: همچنین ماموران مبارزه با مواد مخدر لرستان به همراه چند تیم مجرب در عملیاتی دیگر یک باند مافیایی مواد مخدر را پس از دو ماه کار اطلاعاتی شناسایی و در حوالی جاده زردآباد طالقان خرم آباد، با اجرای تور ایست و بازرسی شناسایی و یک دستگاه خودرو سواری توقیف و دو نفر را دستگیرکردند که در بازرسی از خودرو آنها 50 کیلوگرم تریاک کشف شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، لرستان ، باند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.