خواهر و برادر هنرمند از روزهای شیدایی گفتند

چهارمین شب «شیدایی» شبکه دو سیما با حضور سپند و کمند امیرسلیمانی بازیگران سینما و تلویزیون، شنبه شب از شبکه دو سیما پخش شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی برنامه «شیدایی»؛  چهارمین قسمت ویژه برنامه دهه کرامت با حضور سپند و کمند امیرسلیمانی، خواهر و برادر هنرمند کشورمان به روی آنتن شبکه دو سیما رفت.

امیر سلیمانی‌ها در گفت‌وگو با عبدالله روا مجری شیدایی، از خاطرات دوران کودکی و نوجوانی‌شان گفتند و اینکه چگونه وارد دنیای بازیگری شدند.

در بخش دیگری از این برنامه و در آیتم «ساعت صفر عاشقی» محمد هادی امینی قهرمان کیک بوکسینگ کشورمان حضور یافت.

وی از جمله ورزشکاران جوان قمی است که مدال نقره المپیک رزمی مسکو را به آستان مقدس حضرت معصومه(س) اهدا کرده است.

امینی در گفت‌وگو با محمد نبهان تهیه‌کننده «شیدایی» به فلسفه این کار پرداخت و گفت: از کودکی در شهر کریمه اهل بیت(س) بزرگ شدم و با فرهنگ توسل آشنا بودم، توسل به ائمه اطهار(ع) و فرزندان آنها قوت قلب خاصی به انسان می‌دهد و سبب می‌شود در میادین بین‌المللی با آرامش خاطر بیشتری عمل کنیم.

وی افزود: دعای همیشگی من از خداوند این بوده که بتوانم زیر سایه اهل بیت(ع) در زندگی و ورزش به موفقیت‌های بالایی دست یابم.

در پایان این گفت‌وگو تندیس شیدایی چهارمین شب به محمد هادی امینی اهدا شد.

جمیل خالدی خواننده فولکلوریک کرمانشاهی کشورمان نیز قطعاتی به زبان کردی را در این برنامه اجرا کرد.

«شیدایی» ویژه دهه کرامت به تهیه‌کنندگی محمد نبهان کاری از گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو سیما طی این شب‌ها بعد از گفت‌وگوی خبری به روی آنتن می‌رود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار