اهواز؛

حضور خدام رضوی در 24 شهرستان خوزستان

نماینده موسسه جواد الائمه(ع) اهواز از حضور خدام رضوی در 24 شهرستان خوزستان در دهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین مهدی شکوه نیا در نشست خبری برنامه های دهه کرامت اظهار کرد: مسجد جواد الائمه(ع) اهواز به عنوان نماینده آستان قدس رضوی، هشت سال است که مسئول برگزاری جشن های زیر سایه خورشید در استان است و با توجه به گستردگی این برنامه ها و محدودیت امکانات مسجد، نیاز است که این برنامه ها با همکاری دیگر دستگاه ها و نهادها برگزار شود.

وی افزود: خدام آستان مطهر امام رضا(ع) به همراه پرچم متبرک آستان شریف امام رضا(ع) به 24 شهرستان سفر خواهند کرد. در اهواز نیز مراسم استقبال در خیابان امام منطقه زیتون، کیانپارس، چهارشیر، کوی الصافی و مشعلی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین 18 جشن بزرگ و مردمی در مناطق مختلف اهواز و با حضور خدام و پرچم آستان قدس رضوی برگزار و جشن هایی به صورت ویژه با حضور اصناف مختلف برپا خواهد شد.

نماینده موسسه جواد الائمه(ع) گفت: بازدیدهای مختلفی نیز برای خدام آستان قدس رضوی برنامه ریزی شده است که از جمله آن دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، عیادت از بیماران، دیدار با زندانیان، دیدار با خدام آستان علی ابن مهزیار، دیدار با مسئولان و همچنین دیدار با خانواده های شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم است.

وی اظهار کرد: در سال گذشته خدام آستان قدس رضوی با خانواده 15 شهید مدافع حرم دیدار کردند؛ امسال تعداد شهدای حرم به 35 خانواده رسیده که خدام رضوی با تمام این خانواده ها دیدار خواهند داشت.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.