رحمتی :به وقتش حرف های زیادی برای گفتن دارم/از هواداران عذر خواهی می کنم

دروازه بان تیم فوتبال استقلال پس از عذر خواهی از هواداران استقلال تاکید کرد : حرف های زیادی برای گفتن دارد که به وقتش آنها را بازگو خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مهدی رحمتی دروازه بان تیم فوتبال استقلال پس از نتایج ناموفق با انتشار پیامی از هوداران آبی پوش عذر خواهی کرد .

مهدی رحمتی اظهار داشت : هواداران عزیز سلام . ممنونم از بابت حمایت هایتان و دست تک تک کسانی که که به استادیوم آمدند را می بوسم .بابت این دو بازی از همه شما عذر خواهی می کنم و اینکه شرمندتون شدیم .انشاله اگر عمری باقی باشد جبران می کنیم.

وی ادامه داد:به این تیم ایمان داشته باشید چون ایمان شما به ما قوت قلب می دهد و باعث می شود با انگیزه و تلاش بیشتر در این راه سخت قدم برداریم .لطفا به کسی فحاشی نکنید و هر چی دوست دارید به من بگویید .

دروازه بان تیم فوتبال استقلال در پایان خاطر نشان کرد :به وقتش حرف های زیادی برای گفتن  است . در مورد خیلی چیز ها و خیلی انسان ها اما در حال حاضر موفقیت و سربلندی استقلال مهم خواهد بود.برایمان دعا کنید که شرمنده شما نشویم .در آخر هم خواهش می کنم جواب کسانی که به من حرف می زنند را را ندهید.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
اقای رحمتی شما بخاطر همین حرفاتون از تیم ملی کنار گذاشته شدین برا ما طرفداران همه بزرگان استقلال قابل احترامن به خصوص اقای قلعه نویی وغیره شما تمرکزت رو تو زمین بزار ورو اعصاب ما کمتر راه برو شما دروازه بان خوب ولی متاسفانه بی اخلاق هستین وگرنه اقای کیروش وقلعه نویی مربیان کوچکی نیستن که به خودت اجازه بدی هر حرفی رو به زبون بیاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
یک دروازه بان باید حرفاش را داخل زمین بزند