تیم کوهنوردی شبکه بهداشت ودرمان نقده توانست قله 4810 متری سبلان را فتح کند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اسکندرزاده رئیس مرکز بهداشت نقده گفت: تیم کوهنوردی شبکه نقده از سال 75 تشکیل شده وعلاوه بر تمرینات هفتگی مداوم تاکنون صعود به قله های مختلف از جمله سهند ،سبلان ،دماوند و......... را تجربه کرده است .

رئیس مرکز بهداشت ادامه داد: هدف از صعود به قله سبلان توسعه ورزش کوهنوردی وحمایت از اجرای برنامه یکپارچه بهداشت (سیب) بوده و به مناسبت گرامیداشت و حمایت از اجرای برنامه (سیب ) در شهرستان نقده در کناردریاچه زیبای سبلان توسط تیم کوهنوردی شبکه پلاکارد تیم به اهتزاز در آمد.

گفتنی است: شهرستان نقده جزء چهار شهر پایلوت جهت اجرای برنامه بیماریهای غیر واگیر (ایرا پن) بوده و این برنامه هم اکنون در این شهرستان در حال اجراست.

نزدیکی شهرستان نقده به کوه که زیبایی خاصی دارد، عاملی است جهت گام گذاشتن بر آن و در نوردیدن کوههای پر طراوت باباحسن، سلطان یعقوب، فرنگی ،........ و استفاده از زیباییهای حیران کننده کوهها که در دیار نقده قدمت چندین ساله دارد و هر سیده دم اهالی شهر را جهت پیاده روی و استفاده از هوای سالم قدم در این بهشت گمشده وا می دارد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: سبلان ، نقده ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.