همدان؛

دو کشته در همدان به دلیل سقوط پراید از روی پل

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: سقوط یک دستگاه خودروی سواری پراید از روی پل در نزدیکی آبرومند شهرستان بهار دو کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

دو کشته در همدان به دلیل سقوط پراید از روی پلبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضا عزیزی افزود: روز گذشته یک دستگاه خودروی سواری در جاده همدان - کرمانشاه در حال تردد بود که دچار سانحه شد.

وی اضافه کرد: این خودروی سواری دارای چهارسرنشین بود که یک زن و دختر در این سانحه جان باختند و یک کودک خردسال نیز مجروح شد.

وی بیان کرد: کودک این خانواده ساکن در روستای تاج آباد شهرستان بهار دچار بیماری شده بود که والدین آن هنگام انتقال کودک به مرکز درمانی از روی پل سقوط کردند.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: ارتفاع این پل حدود پنج متر است اما به علت بالا بودن سرعت خودرو ، خسارت وارده به این وسیله نقلیه به حدی بالا بوده که نوع خودرو به سختی قابل شناسایی است.

عزیزی افزود: بر اساس نظر کارشناس پلیس راه و اعتراف سرنشین این خودرو، بی توجهی به جلو علت اصلی بروز این سانحه دلخراش بوده است.

وی با ذکر اینکه بیش از 50 درصد از سوانح فوتی ناشی از بی توجهی به جلو است افزود: طبق آمارهای موجود 90 درصد اینگونه سوانح در این استان منجر به مرگ سرنشینان خودرو شده است.

وی اضافه کرد: بی توجهی به جلو تنها ناشی از خستگی و خواب آلودگی نیست بلکه صحبت با تلفن همراه، برداشتن اشیاء از داخل خودرو، تنظیم سیستم صوتی و خوردن و آشامیدن نیز منجر به حواس پرتی راننده و بروز سانحه می شود.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.