رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

حزب‌بازی و دروغ‌بازی خیانت است

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: از هر حزبی باشیم حزب‌بازی و دروغ‌بازی خیانت است و باید شایسته سالاری مدنظر باشد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:حزب‌بازی و دروغ‌بازی خیانت است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ حجت‌الاسلام سید رضا تقوی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان، گفت : از سال‌های سال مورد مراجعه چهره‌ های استانی قرار می‌گرفتیم و مردم این استان تقاضا داشتند که نماینده ولی‌فقیه داشته باشند تا حلقه وصل بین مردم و مرکزیت نظام یعنی ولی فقیه باشد.

وی افزود: حجت الاسلام والمسلمین عبادی چهره‌ای شناخته شده و از خانواده‌ای اصیل،‌ خانواده عالم، تقوا، دانش و خدمت است.

وی گفت:خانواده عبادی همه در خدمت دین و دیانت بوده‌اند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور اظهار کرد:من امروز گواهی می‌دهم حاج علیرضا عبادی یک انسان مؤمن، با اعتقادات راسخ، ولایت‌مدار، دلسوز و خدوم هستند.

تقوی خاطر نشان کرد : در کمیسیون ارشادکسی که روی ارزش‌ها و بیانات رهبری تکیه و تفسیر می‌کرد آقای‌ عبادی بودند.

وی با بیان اینکه آقای‌ عبادی یک خواسته شخصی نداشت حتی به اندازه یک خودکار، تصریح کرد : مانند این شخصیت بزرگ آنقدر پاک و باصفا کمتر دیده بودیم.

وی با اشاره به علاقه مقام معظم رهبری به ایشان، گفت:مردم استان خراسان جنوبی واقعاً باید قدردان باشند، چرا که سیدی پاک به عنوان نماینده شما انتخاب شده و وظیفه ما است که حکم مقام معظم رهبری را حمایت کنیم تا رسالتی که آقای‌ عبادی دارد به درستی انجام دهند مسئولیت امانت است و باید ما امانتدار خوبی باشیم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه کسی که روحیه اشرافی گری دارد نباید پست بگیرد، گفت: از هر حزبی باشیم حزب‌بازی و دروغ‌بازی خیانت است و باید شایسته سالاری مدنظر باشد.

 حجت‌الاسلام سید رضا تقوی افزود:نباید پستی که به ما داده‌اند را فکر کنیم که طعمه است و این پست‌ها امانت است و امانتداری سخت و سنگین است و نگاه ما این است که این پست‌ها خدمت است و باید پست را برای خدمت داشته باشیم.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.