حزب نژادپرست نازی آمریکا: نامزدی ترامپ فرصتی طلایی است

بدنبال اظهارات نژادپرستانه نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، حزب نازی این کشور از وی حمایت کرد.

حزب نژادپرست نازی آمریکا: نامزدی ترامپ فرصتی طلایی استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بخش فارسی پایگاه خبری شبکه پرس تی وی، یکی از سران حزب نازی آمریکا گفته است حضور دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه، «فرصتی واقعی» در اختیار طرفداران برتری نژادی سفیدپوستان در انتخابات ریاست‌جمهوری قرار می‌دهد.

روز یکشنبۀ روزنامۀ واشینگتن پست گزارش داد راکی سوهیدا، رئیس حزب نژادپرست نازی آمریکا (یک گروه نئونازی در ویرجینیا)، این اظهارات را ماه گذشته در یک برنامۀ رادیویی که فایل صوتی آن را وبسایت «بازفید» بعداً منتشر کرد، بیان کرده است.

سوهیدا در این برنامه گفت: «حالا اگر ترامپ برنده شود، فرصتی واقعی برای کسانی نظیر ملی‌گراهای سفیدپوست به‌ وجود خواهد آمد تا با هوشمندی از آن استفاده کنند و برای تشکیل چیزی شبیه به انجمن حزبی سیاه‌پوستان و یا هرچیزی که در کنگره وجود ندارد زمینه‌سازی کنند.»

ظاهراً سوهیدا با نگرانی از اینکه اظهارات وی در حمایت از ترامپ، به نامزدی این میلیاردر معروف خدشه وارد کند، از اظهار نظر بیشتر در این‎باره خودداری کرده است.

سوهیدا در یکی از گزارش‌های حزب نازی آمریکا در ماه سپتامبر (شهریور) نوشت: «این فرصتی طلایی است دوستان، فرصتی در بهترین زمان ممکن، فرصتی که ممکن است هرگز تکرار نشود. بیانیه‌های انتخاباتی دونالد ترامپ نشان می‌دهند که نقطه نظرات ما آنقدرها که ...... وانمود می‌کنند منفور نیست.»

دیگر طرفداران برتری نژادی سفیدپوستان نیز پیش‌تر در حمایت از ترامپ سخن گفته‌اند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار