مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: بزرگترین مجتمع ورزشی جنوب کشور همزمان با سفر هیأت دولت به این استان افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛جهانبخش ایزدپور با اشاره به موفقیت آفرینی ورزشکاران استان به خصوص در بخش ورزش بانوان گفت: بانوان ورزشکار استان کهگیلویه و بویراحمد در همه رشته‌ها حرفی برای گفتن دارند و افتخارآفرینی شبنم بهشت بهترین بانوی فوتبالیست ایران، کسب عنوان نایب قهرمانی طاهره آذرپیوند در مسابقات قهرمانی آسیا و دعوت بانوان فوتبالیست و فوتسالیست به اردوی تیم ملی بیانگر این موضوع است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر ورزشکاران زیادی را به ورزش استان خصوصاً ورزش فوتبال معرفی کرده است که در مراسمی که برای شهریور امسال تدارک دیده شده از ورزشکاران، قهرمانان و مدال‌آوران ورزش استان تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به سفر هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با سفر هیأت دولت به استان بزرگترین مجتمع ورزشی جنوب کشور در مساحت 15 هزار متر مربع و اعتبار 60 میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

ایزدپور عنوان کرد: افتتاح سالن ورزشی روستای کرد لاغری و سالن روستای تنگاری هر کدام به مساحت 3 هزار متر مربع و اعتبار 1.5 میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های افتتاحی بخش ورزش استان در سفر دولت به استان که با حضور وزیر ورزش افتتاح می‌شوند.

وی عنوان کرد: با افتتاح بزرگترین مجتمع ورزشی جنوب کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج، می‌توانیم میزبان برگزاری اردو‌های تیم‌های ملی در یاسوج باشیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.