وکیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

هدف از نامه احمدی‌نژاد به اوباما، تخریب «روحانی» است/ نامه، شوی تبلیغاتی بود

عضو فراکسیون امید مجلس، به نامه‌ اخیر احمدی‌نژاد به رئیس جمهور آمریکا، واکنش نشان داد.

"محمدعلی وکیلی" نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نامه اخیر محمود احمدی‌نژاد به رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داد.
 
وی افزود: این نامه نگاری نوعی شوی تبلیغاتی است و به مانند نامه‌های است که وی در زمان ریاست جمهوری خود به اوباما می‌نوشت.
 
نماینده مردم تهران با بیان اینکه احمدی نژاد زمانی که رئیس جمهور بود انباری از نامه‌ها را به اوباما نوشت و رئیس جمهور آمریکا هم بی اعتنا به آن نامه‌ها بود، ادامه داد: بنابراین اگر بنا بود وی از نامه نگاری خود با اوباما پاسخی دریافت کند در زمان ریاست جمهوری‌اش جوابی می گرفت نه در زمانی که وی تنها یک شهروند عادی است.
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه با بیان اینکه نامه‌نگاری احمدی‌نژاد با هدف پاسخگویی رئیس جمهور آمریکا دنبال نمی‌شود، اظهار داشت: این نامه بیش از یک شوی تبلیغاتی نیست و روی سخنش بیش از اینکه به رئیس جمهور آمریکا باشد به رئیس جمهور ایران است.

وکیلی تاکید کرد: احمدی نژاد با نگارش چنین نامه‌های به رئیس جمهور آمریکا قصد دارد بگوید: منابعی از کشور در دست آمریکا است و دولت وقت (دولت روحانی) در تامین و باز پس گیری این حق ناتوان است، بنابراین احساس تکلیفی برای خود ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: احساس تکلیف احمدی‌نژاد در باز پس‌گیری اموال ایران به نوعی پیام ناتوانایی دولت کنونی را در تحقق منافع ملی به همراه دارد.
 
عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه نامه نگاری احمدی نژاد با رئیس جمهور آمریکا به نفع کشور نیست، ادامه داد: این نامه نه تنها به نفع کشور نیست بلکه باعث وهن جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.
 
وکیلی با بیان اینکه به هیچ وجه نامه احمدی نژاد به اوباما اهداف ملی ندارد، بیان داشت: اگر این نامه اهداف ملی داشت نویسنده آن کسی به غیر از احمدی نژاد بود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار