ترامپ خواستار حذف مالیات هزینه نگهداری از کودک شد

دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان آمریکا خواستار حذف مالیات از هزینه های نگهداری از کودک در این کشور شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از واشینگتن پست، دونالد ترامپ، نامزد جنجالی جمهوری خواهان در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری آمریکا، روز دوشنبه خواستار سقوط رده های درآمدی مالیاتی فدرال از هفت رده به سه رده شد و درخواست کرد هزینه های نگهداری از کودکان از مالیات معاف شود.

متحدان ترامپ امیدوارند او با این پیشنهاد بتواند پس از اقدامات پرهیاهوی اخیر وی که به کارزارش خدشه وارد کرد، ورق را به نفع خود برگرداند.

طی سخنرانی ترامپ، هر چند دقیقه یک بار، کسانی که به سخنان او در باشگاه اقتصادی دیترویت اعتراض داشتند، سخنان وی را قطع می کردند. او پیکان حملات خود را به سوی هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات ها نشانه رفت و به «عنوان شاهد زنده»، دیترویت را مثال زد که به دلیل «برنامه های ناموفق» کلینتون، شغل های بسیاری را از دست داده است.

ترامپ گفت: «من می خواهم آمریکا دوباره رونق بگیرد. این کار، شدنی است. و آن قدرها هم سخت نخواهد بود.»

ترامپ در کل، به چند مورد از جزئیات چشم انداز اقتصادی خود اشاره کرد که سال گذشته به عنوان نامزد انتخابات مطرح کرده بود. یکی از استثناهای قابل ذکر، درخواست او برای توانمندسازی خانواده ها در کسر کلیه هزینه های نگهداری از فرزند، از مالیات بود. برخی از این هزینه ها، هم اکنون هم قابل کسر هستند و کارشناسان می گویند مقدار بیشتر آن، به نفع خانواده های طبق متوسط و متوسط رو به بالا خواهد بود.

ترامپ در خصوص مالیات گفت: با جمهوری خواهان کنگره همکاری خواهد کرد تا همان سه رده پیشنهادی اعمال شود: 12 درصد، 25 درصد و 33 درصد. قبل تر، او پیشنهاد رده مالیاتی صفر درصد، 10 درصد، 20 درصد و 25 درصد را مطرح کرده بود.

وی در تلاش برای پشت سر گذاشتن هفته رویداد فاجعه بار قبلی که با نمایندگان، مسلمانان و خانواده یک سرباز سابق ارتش، دچار مشکل شده بود، افزود: «مالیات بسیاری از کارگران آمریکایی، صفر خواهد شد» و وعده داد بسیاری از مقررات فدرال را حذف خواهد کرد.

ترامپ در این سخنرانی، برخلاف سخنرانی های قبلی خود که معترضان را بیرون می انداخت، شکیبایی به خرج داد. اما سرانجام خاطرنشان کرد «همه این ها برنامه ریزی شده است» و با اشاره به کلینتون ادامه داد: «او نامزد قبل است و ما کارزار آینده هستیم».

این نامزد جمهوری خواه اشاره نکرد که در قبال افت شدید بودجه فدرال، چه اقداماتی را مد نظر دارد و اشاره نکرد که هزینه برنامه اصلاحی مالیاتی خود را چگونه محدود خواهد کرد.





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار