یک سناتور جمهوری‌خواه در یادداشتی اعلام کرد به دونالد ترامپ رأی نخواهد داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت رادیوی ملی آمریکا (ان‌پی‌آر)، سوزان کولینز، سناتور جمهوری خواه در اظهاراتی اعلام کرد از نامزد جمهوری خواهان در انتخابات آمریکا حمایت نمی کند.

او در یادداشتی که در واشینگتن پست منتشر شد، نوشت: «من در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دونالد ترامپ رأی نخواهم داد. اتخاذ این تصمیم، کار آسانی نبود. من تمام عمر یک جمهوری خواه بوده‌ام؛ اما ترامپ نه به ارزش های حزب جمهوری خواه پایبند است و نه صلاحیت ریاست جمهوری را دارد.»

این سناتور جمهوری خواه اعلام کرد با توجه به اظهارات بی خردانه ترامپ درخصوص موضوعات مختلف، حمایت از او برایش کار دشواری است.

در ادامه یادداشت سوزان کولینز آمده است: «امید داشتم لحن سخنان او به مرور بهبود یابد و سخنان تند خود را تنها متوجه نامزد دموکرات ها کند؛ اما واکنش نامناسب ترامپ نسبت به پدر و مادر سرباز مسلمان آمریکایی همه را ناامید کرد.» کولینز معتقد است رفتار و سخنان ترامپ در شأن یک نامزد ریاست جمهوری نیست.

نظرسنجی های اخیر خبر از پیشی گرفتن کلینتون از ترامپ دارد. همچنین در یک نظرسنجی جدید، 73 درصد آمریکایی ها رفتار ترامپ با خانواده سرباز مسلمان آمریکایی را محکوم کردند.

کولینز اولین جمهوری خواهی نیست که مخالفت خود را با ترامپ اعلام کرده است. سناتور «مارک کرک» نیز با محکوم کردن اظهارات بی خردانه ترامپ، حمایت خود را از وی سلب کرد. سناتور «بن سس» و سناتور «لیندسی گراهام،» که هر دو جمهوری خواه هستند، نیز به تازگی اعلام کردند در انتخابات به ترامپ رأی نخواهند داد. «جف فلیک»، سناتور ایالت آریزونا، نیز از سیاست های ترامپ درخصوص برخورد با اقلیت های مذهبی، از جمله مسلمانان، به شدت انتقاد کرده بود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار