همدان؛

«نقره داغ» در ملایر به روی صحنه می‌رود

نمایش «نقره داغ» کاری از گروه نمایشی «عرفان» از امروز در مرکز آموزش هنر ملایر به روی صحنه می رود.

«نقره داغ» در ملایر به روی صحنه می‌رود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کارگردان نمایش «نقره داغ» در این خصوص گفت: نقره داغ داستانی از ظلم و ستم شاه و شاهزاده های قاجار است، زمانی که هیچ قانونی وجود نداشت و افراد با نفوذ و وابستگی به قدرت، خود قانون و مجری قانون می شدند.

بهرام حاجی‌علی‌اکبری افزود: این نمایش روایت مظلومیت مردم بخت برگشته‌ای است که در دوره قاجار خواسته‌ای جز آرامش در زندگی نداشتند؛ اما آنچه نصیب‌شان می‌شد فقط دلشوره، حسرت و ترس بود.

وی با معرفی عوامل این نمایش؛ عنوان کرد: نویسنده «نقره داغ» سعید حسین‌پور است. وی علاوه بر دستیاری کارگردان و طراحی صحنه در کنار دیگر بازیگران از جمله محدثه فرهادی، مرجان آقانوری، محیا جباری و علی حسینی به ایفای نقش می پردازد.

حاجی‌علی‌اکبری افزود:  کار نور و صدای این نمایش بر عهده علی یعقوبی، دکور و صحنه را محسن حیدری نژاد بر عهده دارد و بروشور نمایش را هم علی حسینی طراحی کرده است.

وی گفت: این نمایش از ١٩ تا ٢٢ مرداد هر روز در دو سانس از ساعت١٧:٣٠ و ١٨:٣٠در مرکز آموزش هنر ملایر واقع در بلوار ١٥ خرداد، بر روی صحنه می‌رود و علاقمندان می توانند به شکل رایگان، نمایش «نقره داغ» را تماشا کنند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.