یاسوج؛

جایگاه هنرمندان در استان تعریف نشده است

کارگردان جوان کهگیلویه و بویراحمدی گفت: تاکنون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حمایتی از من نکرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محسن کیانی در نشست تجلیل بسیج رسانه از فعالان رسانه‌ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سابقه کاری خود گفت: تاکنون دو کتاب در خصوص تکنیک‌های بازیگری به چاپ رساند‌ه‌ام و دو فیلم شاخص، بر مدار خاطره که به زندگی هنرمند برجسته استان حسین پناهی اختصاص داشت و قهرمانان زندگی در خصوص فقر و وضعیت معیشت مردم در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیار و نورآباد ساخته‌ام.

وی تصریح کرد: فیلم قهرمان زندگی را که چند ماهی است ساخته‌ام با استقبال خوبی در آپارات و شبکه‌های اجتماعی مواجه شده و بیش از 14  هزار نفر از این فیلم دیدن کردند که با نمایش این فیلم حدود 20 الی 30 نفر از خیرین برای کمک به مردم در این روستاهای محروم اعلام آمادگی کردند.

کیانی سخنان خود را با انتقاد از مدیرکل ارشاد اسلامی استان ادامه داد و گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد برای هنرمند جایگاه خاصی تعریف نشده و تاکنون که کتاب‌ها و فیلم‌های تاثیرگذاری ساخته‌ام هرگز مورد حمایت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نبودم.

وی با بیان اینکه تمام فعالیت‌های هنری خود را در خارج از استان انجام می‌دهم، گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی سایر استان‌ها از من حمایت می‌کنند اما فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون از من حمایت نکرده است.

کیانی بیان کرد: کلاس بازیگری با حضور 150 هنرجو در استان برگزار کردم اما اداره کل ارشاد اقدام به پلمب و تعطیلی این کلاس‌ها کرد.

این کارگردان جوان از حوزه هنری استان هم انتقاد کرد و افزود: برای فروش کتاب‌هایم به حوزه هنری استان مراجعه کردم اما نه تنها کتاب‌هایم به فروش نرفت بلکه توسط یکی از کارکنان نیز مورد توهین قرار گرفتم.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.