مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از بسته شدن پرونده مسکن مهر استان تا آخر امسال خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ عبداله بهادری با اشاره به بسته شدن پرونده مسکن مهر با توجه به همکاری نهادها گفت: در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت در کل۴۷ هزار و ۴۹۵ واحد ساخته شده که از این تعداد تا کنون۳۲ هزار و ۸۱۳ واحد افتتاح شده است و ۱۴ هزار و ۶۸۵ واحد باقی مانده دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد هستند.

وی به پروژه‌های مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر نیز اشاره کرد و گفت: ۵۳ هزار و ۴۷ واحد در کلساخته شده که از این تعداد ۳۶ هزار و ۳۱۳ واحد افتتاح شده است و بقیه واحدها دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد بوده است.

بهادری گفت: کرمانشاه بر اساس دارا بودن ۳۵ محله غیررسمی(سکونتگاه غیررسمی) از این بابت در جایگاه پنجم در کشور قرار دارد. از نظر تعداد جمعیت ساکن در سکونتگاه‌های غیررسمی استان کرمانشاه با دارا بودن جمعیتی بالغ بر ۳۱۴ هزار و ۷۲ نفر رتبه ششم را در کشور دارد..

بهادری با بیان اینکه کرمانشاه به عنوان یکی از ۱۷ شهر ایران برای پایلوت(طرح) بازآفرینی انتخاب شده،گفت:۸۴۰ فقره تسهیلات برای بازآفرینی بافت‌های فرسوده در سال های ۹۴ و ۹۵ ارایه شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های بازآفرینی شروع شده در استان گفت: احداث مدرسه شاطرآباد با مساحت ۸۵۰۰ متر مربع با اعتبار۹ هزار و ۷۵۰میلیون ریال، احداث پارک محلی سنقربا مساحت ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۸ هزار و ۷۱۶ میلیون ریال شروع شده است.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، پرونده ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.