شبکه های فاضلاب اصفهان 40 ساله است که می تواند حادثه آفرین باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: شبکه فاضلاب اصفهان فرسوده و با پیگیری‌های انجام شده به منظور بازسازی شبکه فاضلاب شهر اصفهان اعتباری در حدود ۱۷۰ میلیارد تومان از طریق فاینانس خارجی در نظر گرفته و عملیات اجرای بازسازی شبکه فاضلاب شهر اصفهان آغاز شده است.

هاشم امینی افزود: عمر شبکه فاضلاب اصفهان به ۴۰ سال می‌رسد که فرسودگی این شبکه تاکنون حوادثی را در شاهین شهر و خمینی‌شهر ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: کانون توجه و تمرکز شرکت آبفا به ویژه در سال‌های اخیر بر همکاری و مشارکت با نهادها و سازمان های فرهنگ ساز در سطح جامعه استوار بوده است و در این بین رسانه ملی با حجم انبوه مخاطبان و اثرگذاری بسیار قابل توجه بر افکار عمومی دارای جایگاه ویژه برای شرکت آبفا استان اصفهان در بحث ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان با بیان اینکه پایداری ارائه خدمات آبفا به مشترکین مهمترین اولویت آبفا استان اصفهان است گفت: در سال های اخیر به رغم چالش پدیده خشکسالی در فلات مرکزی، آبفا استان اصفهان توانسته تبعات این نوع حادثه غیرمترقبه را به خوبی مهار کند و به طور مستمر خدمات آبفا را به مشترکین ارائه کند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.