شهروندخبرنگار تهران؛

عموفیتیله‌ای‌ها در قرار شهدا + فیلم

علی فروتن، علی گلی و محمد مسلمی امروز در برنامه قرار شهدای نارمک حاضر شدند.

عموفیتیله‌ای‌ها در قرار شهدا + فیلمبه گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ قرار شهدا امروز میزبان عموفیتیله‌ای‌ها بود. علی فروتن، علی گلی و محمد مسلمی با حضور در برنامه قرار شهدای محله نارمک از این حرکت مردمی حمایت کردند. علی فروتن در این مورد گفت: عمو فیتیله‌ای‌ها از تمام نوجوان‌هایی که با راه اندازی این قرار قشنگ در تهران و پردیس تلاش می‌کنند تا ما کسانی را که برای وطن جنگیده‌اند و جانشان را فدا کرده‌اند هیچ وقت فراموش نکنیم، تشکر می‌کنند.

عمو فیتیله‌ای‌ها ضمن حمایت از این اقدام خودجوش با سلام و درود به فرزندان عزیز شهدا خاضعانه از آن‌ها خواستند تا برایشان دعا کنند.

خاطرنشان می‌شود قرار شهدا توسط تعدادی از نوجوانان، به طور کاملاً خودجوش و مستقل هر هفته روزهای پنجشنبه به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در چند نقطه از تهران وشهرستان پردیس برگزار می‌شود.

منبع: شهروندخبرنگار - تهران

بیشتر بدانیم گروه شهروند خبرنگار: پس از قرار شهدای محله مجیدیه، نارمک و فاز 4 شهرستان پردیس روز پنجشنبه مورخ 95/05/21 ساعت 17 با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم لشگر فاطمیون قرار شهدای جاجرود نیز افتتاح خواهد شد.


لینک مستقیم دانلود


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار