کرمانشاه؛

انهدام یک کارگاه تولید شیشه

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از انهدام یک کارگاه تولید شیشه در استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ علی شمشیری از کشف بیش از 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر به همراه پیش‌سازهای آن خبر داد و اظهار کرد: کشفیات امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته تا حدی کاهش داشته است.

وی از انهدام 12 باند مواد مخدر در استان در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: امسال همچنین 3024 نفر از جمله معتادان کارتون خواب، خرده فروشان و قاچاقچیان عمده مواد مخدر دستگیر شدند.

شمشیری ادامه داد:برخی دم از ریشه کنی معضل اعتیاد می‌زنند، در حالیکه تحقق این امر با توجه به وضع موجود غیرممکن است و زمانی می‌توان به ریشه کنی این معضل امیدوار بود که موضوع اعتیاد و مقابله با آن به طور کامل اجتماعی شود و همه مردم احساس مسئولیت کرده و پای کار بیایند.

وی با اشاره به وجود 100 نقطه آلوده در سطح استان، گفت: جمع‌آوری معتادان و مظاهر اعتیاد ظرف 24 ساعت امکانپذیر است، اما قطعا ایجاد ظرفیت برای نگهداری این افراد کار دشواری است.

شمشیری با بیان اینکه تنها دو درصد جامعه با معضل مواد مخدر درگیرند، گفت: قطعا 98 درصد مابقی جامعه این توانایی را دارند که مشکل این دو درصد را مرتفع کنند، البته همه باید در این زمینه وارد کار شوند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، انهدام ، تولید ، شیشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار